პუბლიკაციები - კვლევები

სოციალური გავლენის მქონე ხელოვნების პროექტების მართვა
სოციალური გავლენის მქონე ხელოვნების პროექტების მართვა

წიგნი წარმოადგენს სახელმძღვანელოს, რომლის მიზანია არა პირდაპირ გასცეს კითხვებზე პასუხი, არამედ უჩვენოს გზა სტუდენტებსა და პრაქტიკოსებს, რომ თავად ისწავლონ და გაიკვლიონ საკუთარი გზა სოციალური ზეგავლენის მქონე ხელოვნების პროექტების მართვისკენ.

იხილეთ სრულად

კულტურა, როგორც განვითარების ინდიკატორი საქართველოსთვის _ UNESCO-ს კვლევა
კულტურა, როგორც განვითარების ინდიკატორი საქართველოსთვის _ UNESCO-ს კვლევა

კულტურა, როგორც განვითარების ინდიკატორი საქართველოსთვის არის ევროკავშირის აღმოსავლეთ პარტნიორობის კულტურული და შემოქმედებითი პროგრამა, დაფინანსებული ევროკავშირის მიერ. ინიციატივა ეფუძნება იუნესოს კულტურული განვითარების ინდიკატორების მეთოდოლოგიას, რომელიც წარმატებით დაინერგა მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში.

იხილეთ სრულად

The BECC-ის სახელმძღვანელო კულტურული ცენტრების პროფესიონალებისთვის და არა მხოლოდ!
The BECC-ის სახელმძღვანელო კულტურული ცენტრების პროფესიონალებისთვის და არა მხოლოდ!

თუკი გადაწყვეთ, რომ წახვიდეთ საზღვარგარეთ, The BECC-ის სახელმძღვანელო გაგიწევთ გიდობას პროექტების დაგეგმვასა და წარმატების მიღწევაში.

იხილეთ სრულად

The State of Fashion 2017
The State of Fashion 2017

BoF და McKinsey Company ანგარიში, მოდის სექტორში არსებული საკითხების, გამოწვევებისა და შესაძლებლობების შესახებ

იხილეთ სრულად

ბიზნეს ინფორმაციის სააგენტომ 2016 წლის ანგარიში გამოაქვეყნა
ბიზნეს ინფორმაციის სააგენტომ 2016 წლის ანგარიში გამოაქვეყნა

ანგარიში მომზადებულია bia.ge მონაცემებზე დაყრდნობით და წარმოდგენს ბიას საკუთრებას.

იხილეთ სრულად

კვლევა და ინოვაცია შემოქმედებით ინდუსტრიებში
კვლევა და ინოვაცია შემოქმედებით ინდუსტრიებში

ევროპის საბჭოს ანგარიში, ბრიუსელი, 5 ოქტომბერი, 2012

იხილეთ სრულად

კულტურა და შემოქმედებითი ინდუსტრიები ევროპაში
კულტურა და შემოქმედებითი ინდუსტრიები ევროპაში

ევროპის შემოქმედებითი ბიზნესის გაერთიანება (ECBN)

იხილეთ სრულად


საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის ეროვნული პოლიტიკა
საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის ეროვნული პოლიტიკა

პუბლიკაცია განხორციელდა ევროკავშირის ფინანსური მხარდაჭერით. მის შინაარსზე პასუხისმგებელია ICOMOS საქართველო

იხილეთ სრულად

საქართველოს სარეკლამო ბაზრის კვლევა 2016
საქართველოს სარეკლამო ბაზრის კვლევა 2016

საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველო

იხილეთ სრულად

სიღნაღი კულტურისთვის
სიღნაღი კულტურისთვის

მუნიციპალიტეტის კულტურის რესურსები და კულტურის პოლიტიკის რეკომენდაციები

იხილეთ სრულად

ტრადიციული რეწვა საქართველოში
ტრადიციული რეწვა საქართველოში

სექტორის კომპლექსური კვლევა და განვითარების სტრატეგია

იხილეთ სრულად

შემოქმედებითი ეკონომიკის ანგარიში 2013
შემოქმედებითი ეკონომიკის ანგარიში 2013

კვლევა განხორციელდა გაეროს ეგიდით

იხილეთ სრულად

შემოქმედებითი ინდუსტრიების ანალიზი მსოფლიო თანამშრომლობის გავნითარებისთვის
შემოქმედებითი ინდუსტრიების ანალიზი მსოფლიო თანამშრომლობის გავნითარებისთვის

ევროპული თანამშრომლობის ობსერვატორია, 2013წ. სექტემბერი; ევროპის საბჭოს კვლევა

იხილეთ სრულად

შემოქმედებითი ინდუსტრიების ანგარიში 2016
შემოქმედებითი ინდუსტრიების ანგარიში 2016

მიჩიგანის შემოქმედებითი ინდუსტრიების კვლევა

იხილეთ სრულად



შემოქმედებითი ქალაქები:კულტურული ინდუსტრიები და შემოქმედებითი კლასი
შემოქმედებითი ქალაქები:კულტურული ინდუსტრიები და შემოქმედებითი კლასი

ლონდონის ეკონომიკისა და პოლიტიკური მეცნიერებების სკოლის კვლევა

იხილეთ სრულად

შექმენი შენი კულტურული ცენტრი
შექმენი შენი კულტურული ცენტრი

„შექმენი შენი კულტურული ცენტრი“ წარმოადგენს 9 გვერდიან გზამკვლევს, მათთვის, ვისაც სურს ახალი კულტური ცენტრის დაარსება, ან უბრალოდ საკუთარი დღის შეცვლა კულტურის სფეროში მუშაობისას

იხილეთ სრულად

შემოქმედებითი ჰაბები: ახალი ეკონომიკის გააზრება
შემოქმედებითი ჰაბები: ახალი ეკონომიკის გააზრება

ანგარიში შეიქმნა, რათა უკეთ გავიგოთ შემოქმედებითი სივრცეებისა და საზოგადოებების განსხვავებული ღირებულებები, მიმდინარე პროცესები და მოტივაცია

იხილეთ სრულად