პუბლიკაციები - კვლევები - საქართველოს სარეკლამო ბაზრის კვლევა 2016

საქართველოს სარეკლამო ბაზრის კვლევა 2016

საქართველოს სარეკლამო ბაზრის კვლევა 2016
პროექტი ხორციელდება „საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველოს“ მიერ აღმოსავლეთ- დასავლეთის მართვის ინსტიტუტის (EWMI) სამოქალაქო საზოგადოების განვითარებისა და მოქალაქეების ჩართულობის (ACCESS) პროექტის ფარგლებში. ანგარიშის შინაარსზე პასუხისმგებელია „საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველო“. ის შესაძლოა არ გამოხატავდეს USAID-ის, ამერიკის შეერთებული შტატების მთავრობის ან/და EWMI-ს შეხედულებებს.

დოკუმენტის ენა - ქართული
დოკუმენტის ჩამოსატვირთად ეწვიეთ ბმულს.